Dobra atmosfera podstawą prezentacji produktu

Czas trwania3 godziny
OtrzymaszMateriały szkoleniowe z praktycznymi wskazówkami, dyplom uczestnictwa w szkoleniu

Sprzedaż wymaga dobrego gruntu

Sukces w sprzedaży zależy nie tylko od zaangażowania, talentu czy ambicji sprzedawcy. Ogromne znaczenie ma życzliwa atmosfera, w której ludzie czują się lubiani, szanowani i otoczeni wsparciem. Jeśli nasz klient poczuje się choć trochę niekomfortowo, to nawet jeśli dokona zakupu – już nigdy więcej do nas nie wróci.

Jak dać się polubić i z radością, otwarcie prezentować ofertę? Tak, by klient czuł, że naprawdę chcesz mu pomóc, a twoim jedynym celem nie jest wyłącznie wypracowanie prowizji. Jak opanować nawyki i naturalne emocje, które mogą wprowadzić chaos i utrudnić nawiązanie dobrych relacji? I na koniec – jak nie przekroczyć subtelnej granicy zażyłości lub nietaktu?

Celem tego szkolenia jest wypracowanie postaw i umiejętności sprzyjających tworzeniu dobrej atmosfery jako gruntu dla prezentacji oferty handlowej.

Szkolenie podzielone jest na trzy moduły:
– co możesz zrobić przed spotkaniem
– na co masz wpływ w trakcie
– komfortowa finalizacja sprzedaży dla obu stron.
Podczas każdego poznasz dwie kluczowe zasady: złotą i srebrną oraz wachlarz możliwości, które wpłyną pozytywnie na odczucia Twojego klienta, a dla Ciebie będą ogromnym ułatwieniem pracy.